myOAEDlive | Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση ανέργων και επιχειρήσεων από τον ΟΑΕΔ

Εξυπηρέτηση των πολιτών στον ΟΑΕΔ με ψηφιακό ραντεβού

Σε λειτουργία τέθηκε, από την Τετάρτη, η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr, παρέχοντας τη δυνατότητα, τόσο σε πολίτες όσο και επιχειρήσεις, να έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ χωρίς φυσική παρουσία, από το κινητό ή τον υπολογιστή τους.

Οι δύο, αρχικά, διαθέσιμες υπηρεσίες περιλαμβάνουν:

Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους

Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή, ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:

  • Αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του
  • Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας
  • Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας

Ο πολίτης μπορεί να αιτηθεί και να κάνει χρήση υπηρεσιών διερμηνείας σε επιλεγμένες ξένες γλώσσες, καθώς, επίσης, είναι δυνατή και η παροχή εξειδικευμένης συμβουλευτικής για ανέργους, που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (άνεργοι με αναπηρίες ΑμεΑ, απεξαρτημένοι από εξαρτησιογόνες ουσίες, αποφυλακισμένοι, νεαρά παραβατικά άτομα ή νεαρά άτομα, που βρίσκονται σε κοινωνικό κίνδυνο), με παράλληλη δυνατότητα διερμηνείας στην ελληνική νοηματική γλώσσα/χειλεανάγνωση.

Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις

Mέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή, ο/η επιχειρηματίας ή ο εκπρόσωπος της επιχείρησης, σε συνεργασία με τον/την εργασιακό σύμβουλο εργοδοτών,  μπορεί:

  • Να ζητήσει προσωπικό χωρίς επιδότηση από τον ΟΑΕΔ (άνοιγμα και περιγραφή θέσεων εργασίας)
  • Να ενημερωθεί για Προγράμματα Επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία Νέων Θέσεων Εργασίας
  • Να ενημερωθεί για Προγράμματα Επιχορήγησης επιχειρήσεων για διατήρηση των θέσεων εργασίας
  • Να ενημερωθεί για Προγράμματα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας – Πρακτικής Άσκησης
  • Να ενημερωθεί για Προγράμματα Επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία Νέων Θέσεων Εργασίας Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων

Ψηφιακό Ραντεβού

Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με κωδικούς TAXISnet. Για να κλείσουν ραντεβού οι χρήστες πρέπει να καταχωρήσουν ονοματεπώνυμο του ενδιαφερόμενου, την ηλεκτρονική διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και την διεύθυνσή του. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς TAXISnet, παρέχεται η δυνατότητα στους χρήστες να κλείσουν ραντεβού και για άλλο φυσικό πρόσωπο.

Κατόπιν, ο ενδιαφερόμενος επιλέγει μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 90 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.

Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης θα ζητηθεί η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης, ανάλογα την περίπτωση (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, καταστατικό εταιρείας κ.λπ..

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ

Πηγή: mindigital.gr, gov.gr, gsis.gr

Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email