Φιλοξενία 26 Startups από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης

Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης συνεχίζει την πρωτοβουλία στήριξης και ενίσχυσης της εξωστρέφειας της ελληνικής startup κοινότητας. Πρόκειται για τη συνέχεια της πρωτοβουλίας «Digital Greece», του θεματικού πάρκου νεοφυούς επιχειρηματικότητας, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην 83η ΔΕΘ.

Στο πλαίσιο του «Digital Greece», το Υπουργείο ΨΗΠΤΕ φιλοξένησε 26 startups, συνολικά, στις κλαδικές Εκθέσεις Agrothessaly 2019 (28/2-3/3) και Detrop Oenos 2019 (2-4/3), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα. Στο πλαίσιο των Εκθέσεων, οι startuppers παρουσίασαν λύσεις και εφαρμογές για την ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα, όπως «έξυπνες» εφαρμογές παρακολούθησης καλλιεργειών, πλατφόρμες διαχείρισης της αγροτικής δραστηριότητας, εφαρμογές για τη διαχείριση της ζωικής παραγωγής.

Tον περασμένο Σεπτέμβριο είχε προηγηθεί η συμμετοχή 128 ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης καθώς και 16 startups στη 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού, Philoxenia 2018, 10 startups στη μεγαλύτερη Έκθεση Τεχνολογίας του κόσμου, CES 2019, που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας, 10 νεοφυών επιχειρήσεων στην 11η Διεθνή Έκθεση Κτηνοτροφίας και Πτηνοτροφίας, Zootechnia 2019, 10 startups στην 36η Έκθεση για τον κλάδο της δόμησης και των κατασκευών, Infacoma 2019 και η συμμετοχή 10 νεοφυών επιχειρήσεων στη μεγαλύτερη έκθεση παγκοσμίως για την ψηφιακή επικοινωνία, Mobile World Congress 2019.

Ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, ανέφερε σχετικά: «Όπως έχουμε δεσμευτεί, ξεκινώντας από τη ΔΕΘ, το “ταξίδι” στήριξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας συνεχίζεται. Στόχος μας να ενισχύσουμε τις καινοτόμες ιδέες, να εμφυσήσουμε στους νέους ανθρώπους την πίστη ότι η Ελλάδα μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο πλαίσιο ανάπτυξης των ιδεών τους και πως ήρθε η ώρα να επιστρέψουν πίσω χιλιάδες συμπολίτες μας, που έφυγαν στο εξωτερικό κατά τα χρόνια των μνημονίων. H startup κοινότητα της χώρας δικαιούται να έχει μια ευκαιρία, τουλάχιστον. Της την προσφέρουμε. Το αποτέλεσμα των προσπαθειών της θα ευνοήσει την ίδια την Ελλάδα, την οικονομία και την κοινωνία μας».

Ο Γιώργος Χριστοφορίδης, αρμόδιος εκ μέρους της Helexpo για την οργάνωση του πάρκου «Digital Greece powered by ΥπΨΗΠΤΕ», ανέφερε: «Η Ελλάδα, χάρη στη μοναδική πρωτογενή της παραγωγή, μπορεί και οφείλει να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο παγκοσμίως στον κλάδο των τροφίμων και των ποτών. Όμως, τα εξαιρετικά προϊόντα της ελληνικής γης εξάγονται ανά τον κόσμο, συχνά χωρίς επεξεργασία, χωρίς τυποποίηση, χωρίς branding. Ο συνδυασμός τους με τις νέες ιδέες, την καινοτομία, τη φρέσκια ματιά των νέων Ελλήνων επιστημόνων των startups θα δώσει στη χώρα μας τη δυνατότητα να φέρει το μεγαλύτερο μέρος της προστιθέμενης αξίας πίσω στον τόπο μας, εδώ όπου ανήκει».

Πηγή: http://mindigital.gr/index.php/press-office-gr/%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%85/3660-26-startups-helexpo-agrothessaly-detrop-oenos

Share