Οι Υπουργοί Κωστής Χατζηδάκης και Κυριάκος Πιερρακάκης, μαζί με τη Διοίκηση του ΕΦΚΑ, παρουσίασαν την νέα ψηφιακή υπηρεσία myEFKAlive.
Η υπηρεσία πρόκειται να δώσει νέα διάσταση στην εξυπηρέτηση των πολιτών, συνδυάζοντας την αμεσότητα με την πρωτοποριακή εμπειρία. Το myEFKAlive θα δίνει την δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να εξυπηρετείται από τον υπάλληλο του ΕΦΚΑ συμμετέχοντας σε μια τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση.
Μέσω της νεοσύστατης ψηφιακής υπηρεσίας, ο πολίτης θα μπορεί να πραγματοποιεί μια σειρά καθιερωμένων συναλλαγών καθώς και πιστοποιητικών, χωρίς να χρειάζεται να μεταβεί στο πλησιέστερο υποκατάστημα του Φορέα.
Η νέα υπηρεσία σκοπεύει, πρωτίστως, στην διευκόλυνση των κατοίκων των νησιωτικών, των ορεινών και γενικότερα των απομακρυσμένων περιοχών. Παράλληλα, η υπηρεσία ενδείκνυται είτε για άτομα με αναπηρία, τα οποία δεν δύναται να μετακινηθούν είτε για άτομα που δεν είναι εξοικειωμένα με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Φορέα.
Από τις 21/07 μπορούν να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων.
Ενώ ως το τέλος του 2021, οι αρμόδιοι στοχεύουν στην ολοκληρωτική ένταξη όλων των νησιωτικών περιοχών που βρίσκονται στον ελλαδικό χώρο στην υπηρεσία, καθώς και μεγάλο τμήμα της Ηπειρωτικής Ελλάδας. Ο τελικός στόχος είναι το 2022, όπου προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί η ένταξη ολόκληρης της ελληνικής επικράτειας.
Προς το παρόν, οι πολίτες των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων έχουν την δυνατότητα να εξυπηρετηθούν απομακρυσμένα για τις παρακάτω υπηρεσίες:
– Επίδομα ασθενείας
– Επίδομα μητρότητας
– Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)
– Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)
– Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
– Ασφαλιστική Ικανότητα
– Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ
– Απογραφή Ασφαλισμένου
– Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης (ΕΚΑ)
– Βεβαίωση Απογραφής
– Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
– Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης
Δείτε περισσότερα:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ