ΑΑΔΕ | Εγκύκλιος «Περί της υποχρέωσης ή μη των Δ.Ο.Υ. να κάνουν αποδεκτά έγγραφα πολιτών, που φέρουν την ψηφιακή υπογραφή αυτών»

Με αφορμή την προσκόμιση, σε έντυπη μορφή, εγγράφων (εξουσιοδοτήσεις, υπεύθυνες δηλώσεις και αιτήσεις), τα οποία έχουν υπογραφεί ψηφιακά από τους ενδιαφερόμενους πολίτες για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους στις Δ.Ο.Υ., κοινοποιήθηκε το έγγραφο της Διεύθυνσης Οργάνωσης της Α.Α.Δ.Ε., με αριθμό πρωτοκόλλου Δ. ΟΡΓ. Δ 1143392 ΕΞ 2019 και με θέμα «Περί της υποχρέωσης ή μη των Δ.Ο.Υ. να κάνουν αποδεκτά έγγραφα πολιτών, που φέρουν την ψηφιακή υπογραφή αυτών», με βάση το οποίο ορίζεται ότι:
  • Η ψηφιακή υπογραφή έχει ισχύ μόνο στο ηλεκτρονικό έγγραφο και όχι στο έντυπο έγγραφο.
  • Στα χειρόγραφα έγγραφα, όπως η εξουσιοδότηση, απαιτείται ιδιόχειρη υπογραφή και βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής.
  • Για τις περιπτώσεις, κατά τις οποίες παραλαμβάνεται, ηλεκτρονικά, από δημόσιες υπηρεσίες, ψηφιακά υπογεγραμμένο ηλεκτρονικό έγγραφο, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή πληροφοριακού συστήματος, απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας της ψηφιακής υπογραφής που φέρει αυτό, από τον εξουσιοδοτημένο υπάλληλο της εκάστοτε υπηρεσίας.

Πηγή: https://www.aade.gr/

 

Share