Δηλώσεις συμμετοχής έως τις 15 Νοεμβρίου 2023
Για 14η συνεχή χρονιά, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023.
Κάθε χρόνο, ο θεσμός των βραβείων επιβραβεύει καινοτόμες και εξαιρετικές πρακτικές στον τομέα εξυπηρέτησης του πελάτη, στοχεύοντας στη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης και την επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο.
Στο πλαίσιο της διεθνούς αναγνώρισης των βραβείων, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι πιστοποιημένος φορέας κατά ISO 9001. Οι εταιρείες, μέσω της συμμετοχής τους, έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν το πολυσήμαντο έργο τους αλλά και να διακριθούν γι’ αυτό, ενώπιoν των σημαντικότερων «παικτών» της ελληνικής αγοράς.
Η Διαδικασία
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις, είτε είναι μέλη του ΕΙΕΠ είτε όχι. Η υποβολή των υποψηφιοτήτων πραγματοποιείται μέσω ασφαλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας, έως τις 15 Νοεμβρίου 2023, με τη συμπλήρωση ενιαίας μορφής ερωτηματολόγιου.
Στη συνέχεια, η Κριτική Επιτροπή βαθμολογεί, προκειμένου να αναδείξει τους τρεις νικητές ανά κατηγορία, οι οποίοι θα περάσουν στην επόμενη φάση αξιολόγησης για την κατάκτηση του CS Excellence Award. Οι μεγάλοι νικητές, ανά κατηγορία, θα βραβευθούν σε μια λαμπερή τελετή στις 12 Δεκεμβρίου 2023, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Κατηγορίες Συμμετοχής
Οι κατηγορίες, στις οποίες μπορούν να υποβάλουν τις συμμετοχές τους οι ενδιαφερόμενοι, είναι οι εξής:
- Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service Training
- H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη – Best Use of Innovation in Customer Experience
- Αξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer
- Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service
- Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the year
- Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organization of the year
- Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Customer Call Center of the year
- Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη – Best use of Technology in User Experience
- Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο – Best Outsourcing Partnership
- Καλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην Εμπειρία του Χρήστη – Best Mobile App in User Experience
- Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα – Best Online Customer Service (e-shop)
Συνολικά, θα απονεμηθούν ένα CS Excellence Award και δύο CS Distinction Awards ανά κατηγορία βράβευσης.
Δείτε, αναλυτικά: https://www.csawards.gr/