Κοινωνικές Δομές Δήμου Ηρακλείου – Λειτουργία ΔΕΥΑΗ

Ενεργοποιείται η Γραμμή Βοήθειας και η πλατφόρμα ηλεκτρονικών αιτημάτων, για την εξυπηρέτηση των ευπαθών ομάδων

Με την έναρξη της καραντίνας και στο πλαίσιο των μέτρων κατά της διασποράς του κορωνοϊού, ο Δήμος Ηρακλείου από τη Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου ενεργοποιεί και πάλι τη Γραμμή Βοήθειας, στο νούμερο 2813 409999. Η γραμμή θα λειτουργεί από τις 8 το πρωί ως τις 8 το βράδυ (08:00 έως 20:00), ώστε οι δημότες, που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες να καλούν και να καταθέτουν τα αιτήματά τους, για ζητήματα όπως: αγορά φαρμάκων, προμηθειών, ειδών πρώτης ανάγκης κ.λπ. και εν συνεχεία, οι υπηρεσίες του Δήμου να τα αξιολογούν και να τα ικανοποιούν, στο μέτρο του εφικτού.

Αιτήματα θα μπορούν να υποβάλλονται και ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα, που δημιουργήθηκε για αυτόν τον σκοπό: https://www.heraklion.gr/request.html?wf_route_id=762.

Γραμμή Ψυχολογικής Υποστήριξης

Ο Δήμος Ηρακλείου, στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας και αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19, ενεργοποιεί και πάλι, κατά τη διάρκεια της καραντίνας, την τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης για τους δημότες, που βρίσκονται σε ανάγκη.

Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου όσοι νιώθουν ότι χρειάζονται ψυχολογική στήριξη ή συμβουλές, μπορούν να καλούν στο 2813 409990, από τις οκτώ το πρωί έως τις οκτώ το βράδυ (08:00 έως 20:00), προκειμένου να επικοινωνούν με τις ψυχολόγους του Δήμου Ηρακλείου.

Με θερμομέτρηση, σειρά προτεραιότητας και αποστάσεις στις Υπηρεσίες της ΔΕΥΑΗ η εξυπηρέτηση των δημοτών

Ανοικτές θα παραμείνουν όλες οι Υπηρεσίες της ΔΕΥΑΗ για την εξυπηρέτηση των δημοτών, κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Οι δημότες θα έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται τις εγκαταστάσεις και τα Ταμεία της ΔΕΥΑΗ από τη Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου και για όλο το χρονικό διάστημα της καραντίνας, ωστόσο, στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας απέναντι στην πανδημία COVID-19, θα γίνεται θερμομέτρηση στην είσοδο των εγκαταστάσεων και θα τηρείται αυστηρά η σειρά προτεραιότητας με αποστάσεις.

Όσοι δημότες επισκέπτονται τις υπηρεσίες της ΔΕΥΑΗ, παρακαλούνται να λαμβάνουν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας (μάσκες, αντισηπτικά, αποστάσεις) για την ασφάλεια τη δική τους, αλλά και των εργαζομένων, που θα βρίσκονται στις θέσεις τους καθ’ όλη τη διάρκεια της καραντίνας για την εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού.

Η εξόφληση λογαριασμών συστήνεται να μην πραγματοποιείται με μετρητά, αλλά με την χρήση e-banking, χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών, τραπεζικών εντολών ή σε εξουσιοδοτημένα super markets κλ.π..

Παράλληλα, η επικοινωνία με την Επιχείρηση για όλα τα θέματα είναι δυνατή μέσω email-φαξ (σχετικές πληροφορίες παρέχονται στην ιστοσελίδα: https://www.deyah.gr/ ).

Share