Πρόγραμμα myKEPlive και ατομικό ψηφιακό γραμματοκιβώτιο – θυρίδα στα ΚΕΠ Δήμου Παύλου Μελά

Δήμος Παύλου Μελά

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Παύλου Μελά περνούν στην ψηφιακή εποχή, που αλλάζει ριζικά την καθημερινότητα των πολιτών εν μέσω της δεύτερης φάσης της πανδημίας, και επιχειρεί να βάλει τέλος στη γραφειοκρατία.

Ο Δήμαρχος, Δημήτρης Δεμουρτζίδης, ο Εντεταλμένος σε θέματα ΚΕΠ και Διοικητικών Υπηρεσιών, Στέφανος Βάρφης, και η Διευθύντρια των ΚΕΠ Δήμου Παύλου Μελά, Σταυρούλα Θεοδωρίδου, ανακοινώνουν ότι ο Δήμος Παύλου Μελά εντάχθηκε στο νέο πρόγραμμα myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενώ ενεργοποιήθηκε το «Ψηφιακό Γραμματοκιβώτιο», οι ατομικές θυρίδες των ΚΕΠ στις οποίες αποστέλλονται οι αιτήσεις των πολιτών.

myKEPlive στον Δήμο Παύλου Μελά για εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών με προγραμματισμένη βιντεοκλήση

96 Δήμοι, 133 καταστήματα ΚΕΠ, 725 εκπαιδευμένοι υπάλληλοι εξυπηρετούν τον πολίτη, μέσω του προγράμματος myKEPlive και τη νέα πλατφόρμα, η οποία διεκπεραιώνει, μέσω βιντεοκλήσης, διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση-Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας.

Καλύπτει 52 διοικητικές διαδικασίες, μεταξύ των οποίων έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, ανανέωση δελτίου ανεργίας, χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης, έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου, βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ κ.ά.

Η νέα πλατφόρμα είναι, επίσης, προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες, που έχουν προβλήματα ακοής.

Στον Δήμο Παύλου Μελά έχει ήδη έχει ενεργοποιηθεί η πλατφόρμα myKEPlive στο ΚΕΠ Πολίχνης, με στόχο την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και την παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση πολιτών στα ΚΕΠ. Στην πλατφόρμα αυτή του καταστήματος της Πολίχνης μπορεί ο πολίτης να εξυπηρετηθεί συγκεκριμένη μέρα και ώρα, προκειμένου να διεκπεραιώσει  το αίτημά του, μέσω βιντεοκλήσης.

Μάθετε για το «Ψηφιακό Γραμματοκιβώτιο» – θυρίδα, που ενεργοποιήθηκε στα ΚΕΠ Δήμου Παύλου Μελά

Οι θυρίδες, οι οποίες τέθηκαν σε λειτουργία στα καταστήματα ΚΕΠ του Δήμου Παύλου Μελά, αποτελούν στην ουσία ένα «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο», μέσα από το οποίο θα γίνεται η επικοινωνία του πολίτη με την υπηρεσία.

Οι αιτήσεις, που υποβάλλονται μέσω gov.gr, φέρουν χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως μοναδικό κωδικό, QR code και προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και δεν χρειάζεται να καταχωρηθούν και στο backoffice του ΚΕΠ, δεδομένου ότι υπάρχει πλήρης εικόνα του ιστορικού των υποθέσεων. Έτσι, ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτησή του μέσω της Πύλης gov.gr και την επιλογή «Θυρίδες» για την έκδοση διοικητικών εγγράφων και να παραλάβει το πιστοποιητικό, που έχει ζητήσει και χρειάζεται, στην προσωπική του θυρίδα. Η διαδικασία θα είναι αυτοματοποιημένη, καθώς οι αρμόδιοι υπάλληλοι του ΚΕΠ διαθέτουν την εφαρμογή «Κωδικοί Δημόσιας Διοίκησης» μέσω της οποίας θα μπαίνουν, χρησιμοποιώντας τον νέο τρόπο αυθεντικοποίησης, που υλοποίησε η ΓΓΠΣ (Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης).

Πρόκειται για τον νέο μηχανισμό χορήγησης κωδικών στους δημόσιους υπαλλήλους για την πρόσβασή τους σε εκείνες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δημοσίου για τις οποίες διαθέτουν εξουσιοδότηση, στο πλαίσιο της εκτέλεσης των υπηρεσιακών τους καθηκόντων. Με τον νέο αυτόν μηχανισμό πραγματοποιείται ασφαλής πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες από κάθε υπάλληλο με τρόπο εύκολο και λειτουργικό, ενώ ενισχύεται η προστασία των προσωπικών δεδομένων, αλλά και η ασφάλεια των συστημάτων.

Οι λειτουργικότητες της θυρίδας βρίσκονται υπό διαρκή ανάπτυξη και θα εμπλουτίζονται με νέες υπηρεσίες για τους πολίτες.

Ενημερωθείτε για τον τρόπο εξυπηρέτησης και το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ Δήμου Παύλου Μελά, μέχρι τις 30/11/2020

Μετά και τη ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/3-11-2020 Εγκύκλιο: «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού» και ενόψει των νεότερων μέτρων λειτουργίας δημόσιων υπηρεσιών στο επίπεδο αυξημένου κινδύνου, προβλέπεται η εξυπηρέτηση του κοινού στα ΚΕΠ του Δήμου μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού για την προστασία όλων.

Το ωράριο εξυπηρέτησης κοινού των ΚΕΠ του Δήμου Παύλου Μελά παραμένει το ίδιο και συγκεκριμένα:

  • ΚΕΠ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ, 08:00 – 19.30, 2310 684601
  • ΚΕΠ ΜΕΤΕΩΡΩΝ, 08:00 – 15.30, 2310 651788
  • ΚΕΠ ΝΙΚΟΠΟΛΗΣ, 08:00 – 15.30, 2310 020181, 020176
  • ΚΕΠ ΠΟΛΙΧΝΗΣ, 08:00 – 19.30, 2313 302391 έως 395
  • ΚΕΠ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ, 08:00 – 19.30, 2313 308430 έως 434

Share